Aug 25, 2008

Flyttedag - endeligt!

Først og fremmest - jeg flytter bloggen - for fremtiden ligger den på:

next2tech.dk

Dette gøres af flere grunde. Først og fremmest fordi jeg selv ville have kontrollen. Så jeg købte eget domæne - og hoster hele molevitten selv. Så kan jeg gøre som jeg vil - og det nyder jeg. Det betyder samtidig at bloggen er skiftet til at være en Wordpress-blog.

Og her er så grund nr. 2. Det virker meget sært at lade en blog som tit og ofte taler med høje tanker om Open Source software - men samtidig bruger Googles temmelig lukkede Blogger-platform.

Jeg har ikke noget imod Blogger og vil blive ved med at bruge platformen til andre blogs. Men lige netop Next2Tech fortjente at have et system der var åbent - og som jeg havde kontrol over.

Så det var det - nu flytter jeg bloggen - og jeg håber at læserne vil følge med.

No comments: